АРМ менеджера

Навчальний курс для 7.0502.00
Текущее время: 24-04, 03:23

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Зміст
СообщениеДобавлено: 13-02, 23:02 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 13-02, 21:58
Сообщения: 6
Зміст

Тема 1. Сутність АРМ менеджера

1. Передумови створення АРМ менеджера.
2. Класифікація основних напрямів діяльності менеджера.
3. Класифікація АРМ.
4. Структурні елементи АРМ менеджера.
5. АРМ керівного персоналу. Основні принципи побудови АРМ менеджера.
6. Сучасне технічне забезпечення.
7. Ведення єдиної бази даних.
8. Методологія та етапи створення АРМ менеджера.

Тема 2. Основні засади впровадження АРМ в організаціях

1. Основні цілі впровадження АРМ.
2. Задоволення інформаційних потреб.
3. Ефективне використання інформаційних ресурсів.
4. Підвищення якості інформації.
5. Створення системи інформування, експертних систем.
6. Підвищення творчої компоненти праці керівника.
7. Інформаційна модель АРМ менеджера в організації.
8. Комплекс програмних засобів.
9. Автоматизоване управління документооборотом.
10. Законодавчі інформаційні системи. Інтернет.
11. Електронна пошта.
12. Модель електронного офісу.
13. Технологічний процес взаємодії АРМ керівників.
14. Технічне забезпечення АРМ.
15. Рівні системи технічних засобів.
16. Центральний сервер.
17. Робочі місця, локальна мережа.

Тема 3. Інформаційне забезпечення АРМ менеджера

1. Інформаційні потреби менеджерів організації.
2. Основні напрями діяльності менеджера.
3. Інформаційні ресурси.
4. Основи інформаційного забезпечення АРМ менеджера.
5. Використання єдиних форм управлінської документації.
6. Модель структури інформаційного забезпечення управлінської діяльності.
7. Машинне інформаційне забезпечення.
8. Інформаційний фонд.
9. Фонд службової інформації.
10. Позамашинне інформаційне забезпечення.
11. Оцінка якості організації інформаційного забезпечення.
12. Критерії якості: корисність, адекватність, вартість, повнота.

Тема 4. Програмне забезпечення АРМ менеджера

1. Сучасні програмні продукти: призначення, структура та особливості використання.
2. Локальні системи “1С”, “БЄСТ”, “Іn team”, “Office Tools”, “Delo Pro”.
3. Інтегровані системи: “Інфософт”, “Галактика”, “Парус”, “FinExpert”, “Platinum SQL”, “Sap R/3”, “Baan”.

Тема 5. Функціональні аспекти АРМ менеджера як елементу
автоматизованої інформаційної системи


1. Функціональні підсистеми інформаційної системи.
2. Користувачі інформації по кожній підсистемі.
3. Створення та використання АРМ менеджера в умовах функціонування автоматизованої інформаційної системи.
4. Підсистема управління матеріальними цінностями.
5. Формування та ведення нормативно-довідкової інформації.
6. Автоматизована обробка первинних прибуткових і видаткових документів.
7. Автоматизоване складання звітів обліку і руху матеріальних цінностей підприємства.
8. Підсистема складського обліку.
9. Автоматизація операцій обліку товарів та інших товаро-матеріальних цінностей (ТМЦ), що зберігаються на складі.
10. Підсистема маркетингу.
11. Автоматизований облік реалі¬зації продукції і послуг.
12. Облік надходження, реалізації та залишків продукції.
13. Кадрова підситема.
14. Автоматизоване ведення особових справ, штатного розкладу працівників, обліку виходу на роботу, складання графіків відпусток.
15. Автоматизоване ведення документації з особового складу.
16. Складання статистичної звітності.
17. Планово-економічна підсистема.
18. Проведення автоматизованого аналізу і планування фінансово-господарської діяльності організації, діагностики її фінансово-економічного стану, проведення оцінки платоспроможності.
19. Підсистема бухгалтерського обліку.
20. Автоматизований облік грощових коштів у касі, на розрахунковому рахунку.
21. Облік товарів.
22. Облік розрахунків із постачальниками.
23. Автоматизоване формування платіжних банківських доку¬ментів.
24. Автоматизоване складання фінансової звітності.
25. Підсистема управління електронним документообігом.
26. Характеристика, склад і призхначення.
27. Інформаційно-пошукові технології для електронного діловодства.

Тема 6. Використання пакетів прикладних програм універсального
призначення для автоматизації робочого місця менеджера


1. Характеристика пакетів прикладних програм (ППП) універсального призначення, які використовуються для автоматизації робочого місця менеджера.
2. Інтегрований пакет прикладних програм Microsoft Office.
3. Принципи та напрямки використання табличного процесора Microsoft Excel у процесі автоматизації роботи менеджера.
4. Створення баз даних, баз знань та системи інформування менеджера.
5. Побудова електронних таблиць, макросів, гіперпосилань.
6. Розробка та дизайн інтерфейсу спеціалізованих інформаційних систем з метою зручного користування менеджером.
7. Принципи та напрями використання текстового редактора Microsoft Word у процесі автоматизації роботи менеджера.
8. Створення, збереження та використання електронних документів.
9. Принципи організації роботи з пакетом для презентації Microsoft Power Point.
10. Планування особистої роботи менеджера з використанням комп’ютерної техніки.
11. Оптимізація робочого дня менеджера за допомогою ППП.
12. Інтернет як потужний інформаційний ресурс.
13. Пошук та використання інформації у глобальній мережі для прийняття управлінських рішень.
14. Технологія ефективного пошуку інформації.
15. Пошукові системи. Система електронної пошти.
16. Участь у телеконференціях у мережі Інтернет.
17. Web-сторінка як презентація підприємства в електронному середовищі. Концепція створення сайту підприємства: зміст, структура, інформаційне наповнення, загальні вимоги до дизайну.

Тема 7. Проектування АРМ менеджера

1. Підходи до проектування АРМ як елементу інформаційної системи управління підприємством.
2. Принципи проектування: повнота інформаційного забез¬печення, адаптація до стилю та методів, що застосовуються конкретним користувачем, можливість агрегування інформації за рівнями управління, безпосередня участь користувача у розробці АРМ, незалежність користувачів, інформаційна рівноправність.
3. Етапи проектування АРМ.
4. Аналіз системи прийняття рішень.
5. Аналіз інформаційних вимог.
6. Агрегування рішенб
7. Розробка бази даних.
8. Розробка системи обробки інформації.
9. Розробка системи контролю. Розробка інтерфейсу.
10. Етапи впровадження АРМ менеджера в діяльність організації.
11. Попереднє обстеження управлінської діяльності менеджерів.
12. Створення проектної бізнес-моделі організації і кокретних робочих місць менеджерів.
13. Обладнання робочого місця необхідними технічними засобами.
14. Набуття досвіду використання АРМ.

Тема 8. Ефективність впровадження АРМ менеджера
у діяльність організації


1. Поняття ефективності.
2. Проблеми визначення ефективності впровадження і застосування АРМ у діяльності організації.
3. Процедури процесу оцінки ефективності АРМ.
4. Соціальний і економічний ефект.
5. Рівні соціальної ефективності від використання АРМ: спеціальна, конкретна.
6. Скорочення часу передавання директивної інформації та отримання звітної.
7. Підвищення ступеня достовірності інформації.
8. Раціоналізація використання робочого часу, зменшення втрат робочого часу.
9. Забезпечення прозорості здійснення фінансово-господарської діяльності на підприємстві.
10. Активізація творчої діяльності менеджера.
11. Методи визначення економічної ефективності від використання АРМ.
12. Метод чистого приведеного доходу.
13. Метод індексу дохідності проекту.
14. Метод окупності.
15. Метод внутрішньої ставки дохідності.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB